Milton

Milton

söndag 6 juli 2014

V 22



Nu börjar jag verkligen känns bebisen en heldel på dagarna. Mest när jag sätter mig ned eller ligger. Christian har fått tre rejäla sparkar på handen sin och då får han oxå känna att nu är det verkligen på riktigt. 
Jag mår nu väldigt bra. Det som känns lite jobbigt är att min ansiktsform börjar mer o mer bli mer rund än att ha några som helst konturer. Jag kan verkligen känna att jag är fylld med vätska. Men det får jag helt enkelt leva med😉

Det är fortfarande så svårt att förstå att jag bär på vårt barn. Blivande barn. Jag ska bli mamma. Hur kommer jag bli som mamma? Hur kommer vårat liv se ut? Vad är det för en liten person inuti min mage? Hur kommer våra beslut att forma denna lilla person? 
Många tankar snurrar just nu och vi börjar bli riktigt nyfikna på vad det är för kön på denne lilla person. Flicka? Pojke?

Kram så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar