Milton

Milton

tisdag 1 april 2014

Snart v 8

I morgon går jag in i vecka 8. På tisdag ska vi skrivas in, ett nytt försök som just nu gör mig sjukt nervös. Får helt plötsligt för mig att vi kommer uppleva samma sak igen. Även fast denna gång på något sätt känns mer verklig. Allt kommer successivt. Förra veckan var jag så extremt trött hela tiden. Sån där trötthet som är svår att förstå om man inte varit med om den. Vårtorna har börjat ömma först. Helsikke vad känsliga de är. Känns som huden är flådd på dem. Går knappt att nudda dem.
Brösten har börjat ömma rejält nu i v 7. De är klotrunda och står rakt ut;)

Humöret svänger oxå lite. Vet inte om det är hormonellt ännu men det pendlar upp o ner.
Illamåendet kommer o går. Framförallt så har halsslemmet på morgonen blivit min fiende. Håller på att kräkas nästa varje morgon då jag ska harkla mig. Har kräkts två gånger o igår var jag faktiskt hemma från jobbet då jag mådde illa o var väldigt trött.

Så varför oroar jag mig? Som det verkar nu så kan jag ju inget annat vara än att vara gravid. Men vi är så oroliga att vi ändå ska få samma besked som förra gången. Jag klarar inte det!

Men får försöka tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar