Milton

Milton

onsdag 9 april 2014

Inskrivning & kontrakt

Igår den 8:e april var vi äntligen på inskrivning. Jag var inte alls lika nervös eftersom jag mått så fruktansvärt illa och var praktiskt taget sängliggande i måndags för jag kräktes så myket.
Dessutom så var vi in på gynakuten i lördags kväll efter att jag fick en blödning och fick redan då se vårat liv som lever inne i min mage :-D

Så när jag åter lade mig på britsen för att få se något på skärmen så uppenbarades det! Våran lilla krabat låg där likt en liten nöt. Hjärtat tickade så fint och den såg ut att må bra :-D:-D

En helt obeskrivlig känsla och nu har vi fått det svart på vitt att jag faktiskt är gravid på riktigt!

En annan stor sak som hände igår var att vi skrev på ett kontrakt på vår första bostadsrätt. Vi har köpt en tre dummare på marklandsgatan. Äntligen ska vi bli stadsbor igen!!!

Lycklig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar