Milton

Milton

onsdag 8 januari 2014

Undrar nu om detta stämmer..

Nu är vi så otroligt pepp inför i morgon och spända. Är det verkligen något eller rent utav några?? som befinner sig där inne. Tänk OM det är två!! Herregud vad gör vi då?? Hur ska ha råd, Hur får vi plats? Ska två bebisar skrika i mun på varandra?! Hjääälp!! Men, skulle det vara så, ja då får man verkligen kalla det lyckoträff. ;-)
Nu hoppas vi ju främst ATT det är ett tickande hjärta där inne. Ett nytt litet liv som ska frodas inuti mig.

Herre gud, jag Marika ska bli mamma! Det ät faktiskt helt ofattbart, med tanke på att för fyra år sedan så var min inställning " jag vill överhuvudtaget inte ha barn, någonsin. Jag ska ha min karriär och njuta av andras barn". Men sen hände något. Jag träffade mitt livs stora kärlek som verkligen tog mig med storm.
Christian, som är nästan sju år yngre än mig kom in och vände upp och ner på hela min värld. Kärleken stormade och vi var verkligen ett från första dagen.
Det var sommaren 2010. Nu är det januari 2014, och vi har hunnit med en otroligt massa. Det senaste var vårt fantastiska bröllop för snart ett halv år sedan. 10 augusti sa vi ja till varandra. Jisses vilken dag!
Nu står vi här, gravida, och jag är så lycklig och nöjd med allt och längtar till att få fullfölja denna spännande resa som vi har framför oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar