Milton

Milton

fredag 3 januari 2014

Låt mig bara få soooovaaaa...


Hur trött kan man egentligen bli??
Igår när jag hade hämtat mannen på jobbet så gick jag o lade mig en stund o tvärslocknade. Vaknade och kände att jag lätt hade kunnat fortsatt sova till morgonen efter. Det är en trötthet som är svår att förklara. Det slår en utan någon som helst förvarning och sedan känner man sig helt urlakad och orkar inte göra någonting.
Illamåendet är likt svallvågor på sjön. Det kommer som mest runt 10 tiden på morgonen och sedan går det fram o tillbaka.

I skrivande stund sitter jag på jobbet o försöker få mig till att göra något över huvudtaget. Det är inte lätt, tror jag ska lägga huvudet på kudden och slumra in en stund. För det ingår väl i lönen, eller hur;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar