Milton

Milton

söndag 5 januari 2014

Kunde inte låta bli..

Även fast det är tre veckor kvar till helt säkert så kunde jag inte låta bli. Första gravidtidningen är inhandlad!
Det bästa som finns är ju att gotta ner sig i fakta, historier, Hur andra har det osv.
På torsdag är det äntligen dags för barnmorskan! Nu längtar jag så oerhört mycket. Vissa dar tvivlar jag verkligen på att det är sant även fast symtomerna avlöser varandra. Jag menar, gå upp nästan fem kilo på mindre än två månader gör jag ju kanske inte annars... Så här fort;)

Fick även en mysig stickad tröja av Christian idag som jag kan växa in i. Min färg o allt- Orange!
Har blivit en riktig myskläderbrud det sista. Provade en av mina 50-tals klänningar och Nej, det gick ju inte längre... Den får vi hänga undan o träffa om sisådär två år igen..

Ska ta och sy mig ett par baggybyxor här snart. Med ett skönt material o bred mudd upptill. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar