Milton

Milton

måndag 13 januari 2014

I väntan..

Sitter här, tisdagen den 14 januari och väntar på att klockan ska gå så jag kan ta mig till bussen som går 06.13.
Jag har fått en tid på Östra sjukhuset 07.05 för skrapning.
For i fredags direkt till gynakuten för att kunna få en tid så fort som möjligt. Med tanke på att det fortfarande inte hänt något nere i magen så var det tur att jag for in. Annars hade jag väl fått väntat ännu längre.

De gjorde iallafall ett vaginalt ultraljud där vilket var en bekräftelse. Fostret hade stannat i v8. Vilket stämmer bär jag tänker tillbaka. Mina illamåenden stannade i v9. Dessutom så fick vi nu se att det faktiskt var något där. Även fast det saknade hjärta.

Men nu ska det äntligen bli gjort. Så jag kan lägga detta bakom mig och blicka frammåt mot en förhoppningvis ny graviditet inom kort.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar