Milton

Milton

onsdag 18 december 2013

Är det så här det känns?

Jag mår väldigt bra och enligt graviditetskalendrar så är jag nu inne i vecka 7. Ska bli spännande när vi ska till barnmorskan första gången den 9 jan. Då ska vi göra ultraljud och få en introduktion samt få prata med barnmorskan en timme. Tror att jag kan vara inne i v 10 då.Man hoppas ju innerligt varje dag att detta ska gå vägen då det är så skört de första veckorna. Men vi tänker positivt!

Igår mådde jag faktiskt riktigt illa. Höll nästan på att kräkas men det kom inte så mkt. Har haft ont i huvudet i två dagar, vet inte om det beror på detta eller om det är det faktum att jag (för tillfället) slutat med kaffe. Brösten ömmar rejält o växer utåt, till min mans stora förtjusning ;)

Ja sväller har jag redan börjat göra. Är ju rätt känsliga för det även när jag ska ha mens i vanliga fall. Kan lätt gå upp 2 kilo under den perioden.
Tydligen så visar det sig att detta frö som gror i min mage vill ta mer plats än vad jag kan dölja ;)

Men det gör ingenting:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar